.

2007年3月30日星期五

澳門遊記~ Day 1 (三)

休息完之後, 我哋就準備去氹仔食晚飯, 我哋決定坐的士, 不過如果你人多坐的士都無防, 但人少又唔趕時間的話, 一出利澳門口附近就有巴士站去氹仔美食區(可搭33號), 一上車我同司機大哥講去邊條街, 佢好你唔好同我講街名, 你話我知你去邊間餐廳/地點, 我哋話去"木偶餐廳" , 一講他就知係邊度。
一去到木偶餐廳, 我哋就點了幾個餸,
(餐飽, 唔知係唔係因為我哋叫了個湯送, 還是一落order 就有呢? )

焗葡國雞

我哋叫了一隻鵪鶉, 由於得一隻, 轉眼就掃晒, 所以影唔到, 另外你哋想唔想知同香港整的乳鴿味道有咩分別呢? ........答案係好細隻, 無咩肉食,

西式炒飯

蒜蓉西蘭花

由於我哋係坐係窗口位, 一望去對面馬路就係"大利來記" 佢7點就關門, 所以我無食到, 下次要食就記住佢哋的營業時間喇! 不過聽人講(包括澳門人)佢的豬扒飽無以前咁好食, 不過你想食的話都可以試下的, 我哋食飽飽之後 (都係發覺"小飛象"好味d, 環境都靚d)我更係唔可以比佢停啦! 一於繼續食, 我哋行唔夠2間舖, 就見到"Serradura - 沙度娜"(我之前係綱上research 時有人講食木糠布甸可以去這間店, 我一見到緊係要買番杯嚟食啦!

原味木糠布甸 ($10)

不過我建議你哋食這個布甸時最好係室溫灘一陣, 因係雪櫃攞出來會比較硬, 等一陣食會好味d (唔好等咁耐喎!), 不我哋一路行一路食, 行到路口, 記得走入去官也街, 這條街仔都好多嘢食賣, 我緊係第一時間去找 "莫義記" 喇! 點解.... 就係食佢的大菜糕及榴槤雪糕。


(影得唔係咁好添)

嘩! 個榴槤雪糕 ($9) 真係好好味呀! 我食完之後我真係覺得好幸福呀 (如果你鍾意食榴槤的話, 就一定會有我呢種感覺) , 由於唔可以再食, 所以我哋坐巴士回酒店, 由於行咗一天及天氣太悶熱, 一回到酒店就沖涼, 睇咗一陣電視之後, 我哋決定落利澳間賭場看看, 一看就覺得好細, 不過就係賭枱同老虎機係分開樓層, 玩了一陣, 玩的賭本都給他吸晒, 就回房間訓覺, 到差唔多訓著時, 都已經是1點了 (因第2天要8點起身)。
p.s. 我入住利澳時仲送咗2次coupon 係 for去利澳賭場用的, 提提你, 記得帶個入住卡套先有得送。


.................待續!

沒有留言:

關注我的相關連結: