一去到木偶餐廳, 我哋就點了幾個餸,
(餐飽, 唔知係唔係因為我哋叫了個湯送, 還是一落order 就有呢?
焗葡國雞
我哋叫了一隻鵪鶉, 由於得一隻, 轉眼就掃晒, 所以影唔到, 另外你哋想唔想知同香港整的乳鴿味道有咩分別呢? ........答案係好細隻, 無咩肉食,
西式炒飯
蒜蓉西蘭花
由於我哋係坐係窗口位, 一望去對面馬路就係"大利來記" 佢7點就關門, 所以我無食到, 下次要食就記住佢哋的營業時間喇! 不過聽人講(包括澳門人)佢的豬扒飽無以前咁好食, 不過你想食的話都可以試下的, 我哋食飽飽之後 (都係發覺"小飛象"好味d, 環境都靚d)我更係唔可以比佢停啦! 一於繼續食, 我哋行唔夠2間舖, 就見到"Serradura - 沙度娜"(我之前係綱上research 時有人講食木糠布甸可以去這間店, 我一見到緊係要買番杯嚟食啦!
原味木糠布甸 ($10)
不過我建議你哋食這個布甸時最好係室溫灘一陣, 因係雪櫃攞出來會比較硬, 等一陣食會好味d (唔好等咁耐喎!), 不我哋一路行一路食, 行到路口, 記得走入去官也街, 這條街仔都好多嘢食賣, 我緊係第一時間去找 "莫義記" 喇! 點解.... 就係食佢的大菜糕及榴槤雪糕。
(影得唔係咁好添
嘩! 個榴槤雪糕 ($9) 真係好好味呀! 我食完之後我真係覺得好幸福呀
p.s. 我入住利澳時仲送咗2次coupon 係 for去利澳賭場用的, 提提你, 記得帶個入住卡套先有得送。
.................待續!










沒有留言:
發佈留言