.
2007年5月14日星期一
桂花蜜茶
上星期行過書局, 見到本書叫
"美容養顏茶"
咁我未睇下有咩介紹, 睇下睇下本書介紹的飲品款式都算多, 我就決定買番屋企慢慢睇 (其實我仲買了
"美麗教主之變臉天書"
), 今日睇到一種
用桂花所整的另一款茶(本人之前介紹桂花糖製法), 而且製作方法好簡單, 所以同
大家分享。
桂花蜜茶
材料: 紅茶包 1個 + 乾桂花 2克 + 蜜糖 (適量) + 熱水 (適量)
做法: 紅茶包加入熱水泡3分鐘, 取出茶包, 加入桂花, 再泡3分鐘。稍涼後才加入蜜糖, 調勻即可飲用。
功效: 桂花有提神醒腦及美容的作用, 且有舒緩喉嚨, 改善多痰, 咳嗽症狀, 治十二指腸, 胃寒, 胃痛, 口臭, 視覺不明等功效。
沒有留言:
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
關注我的相關連結:
沒有留言:
發佈留言