.

2007年5月21日星期一

桂花糕




你哋話佢個樣係咪好得呀! 但其實係失敗之作嚟的, 點解.......
係因為佢唔夠實淨, 我將佢倒出來時佢已經散晒了,
下次整的時候, 落多d 魚膠粉先得。

沒有留言:

關注我的相關連結: