.

2007年6月14日星期四

好開心呀!

我之前係思浩個 blog 度留言代為點唱, 因今天是我生日,
啱啱同大少去取蛋糕回家, 一開收音機聽"瘋show 快話人",
就聴到"思浩" 的祝賀, 真係好開心呀! 


沒有留言:

關注我的相關連結: