.
2007年6月14日星期四
好開心呀!
我之前係思浩個 blog 度留言代為點唱, 因今天是我生日,
啱啱同大少去取蛋糕回家, 一開收音機聽"瘋show 快話人",
就聴到"思浩" 的祝賀,
真係好開心呀!
沒有留言:
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
關注我的相關連結:
沒有留言:
發佈留言