我去咗算新點的"水母萬花筒"入到去漆黑一片, 不過入去真係了
小心一點, 因其中一個地方有塊鏡, 係又黑環境下好易撞頭, 不過d水母真係好靚,
睇完再去"鯊魚館" 及 "海洋館"
呢條唔知係唔係魔鬼魚, 真係大到成張被咁大, , 離開之後我哋沿路行
竟然仲有這些灘擋, 不過有樣唔同就係佢先進到可以"do 八達通" 付款,
我哋打算坐"摩天巨輪", 我哋排咗一陣, 都未上去就吹大風及頭上有大片黑雲, 心想唔好落雨住, 上到摩天輪 好在無落雨, 不過都好大風, 等緊轉動時, 聽到遠處的尖叫聲, 望去原來係"極速之旅" (唔知玩緊時行雷閃電比唔比玩呢?),
比大家看看鯊魚館的一些片段吧!










沒有留言:
發佈留言