.

2007年7月29日星期日

豉汁蒸排骨_腐乳炒通菜



你哋會唔會覺得我好鍾意整蒸嘅餸呢? 我係好喜歡的, 一來無咁油, 二來蒸的時候唔使企係度等,

只係洗及醃時要多點時間/功夫, 我昨日醃定咗d排骨(咁d排骨食的時候就唔會好難咬),

所以今日就整豉汁蒸排骨, 不過有少少瑕疵, 就係屋企無辣椒, 咁我為由用粉絲墊底,

食嘅時候, d粉底好入味呢!

材料: 排骨 (約$15) + 豆豉 (1湯匙) + 蒜蓉 (1湯匙) + 粉絲 (半束)

醃料: 豉油(2湯匙) + 豆粉(1茶匙) + 糖(1湯匙) + 麻油(少許) + 油(少許) + 胡椒粉(少許) + 水(少許)

做法:

1) 先用醃料醃好d排骨, 備用

2) 將粉絲浸軟後, 放碟上備用,

3) 豆豉先用水浸半小時後倒去d水, 之後倒入1湯匙酒, 用匙羹壓欄d豆豉, 備用

4) 將醃好的排骨加入豆豉及蒜蓉撈勻後, 放係粉絲上,

5) 水滾後, 將排骨煲內蒸 15-20分鐘, 即可關火。

加場加碟腐乳炒通菜, 今日買唔好泥種個隻通菜, 只得水種呢隻, 我炒的時候都驚佢黃的, 好在都無,

都算合格喇!



沒有留言:

關注我的相關連結: