.

2007年8月15日星期三

青瓜雲耳炒雞柳

平時買餸, 我見到青瓜係唔會買, 因想極都想唔起青瓜可以煮乜, 今日買餸我望住d青瓜,

我終於醒起喇, 就係小時候媽媽煮比我食的這道菜, 就係 "青瓜雲耳炒雞柳" 喇!

材料: 青瓜 (1條) + 雲耳 (一小束) + 雞柳 (約5條) + 蒜頭 (1-2粒)

醃料: 鹽 (少許) + 胡椒粉 (少許) + 豆粉 (1茶匙) + 水 (約2湯匙) + 麻油 (1茶匙) + 黑糯米酒 (1茶匙)

做法:

1) 先將雲耳浸水, 軟身後瀝乾, 備用

2) 將雞柳切粗條, 用醃料醃約最少半小時, 備用

3) 將青瓜間開去皮, 之後中間切開一半, 去核後切片, 備用 (青瓜記得磨膠, 唔係會苦的)

4) 落少許油落鑊, 先將雞柳略為炒至7成熟, 盛起備用,

5) 再用少許油, 先爆番蒜頭, 味到香味後, 倒入雲耳及青瓜略炒,

6) 炒至青瓜有小許變深, 就將雞柳回鑊及加入約50 ml 水一併煮,

7) 看到青瓜, 雞柳都熟晒後, 加入1湯匙蠔油, 炒一炒即可關火。

小心得:

食呢個餸, 我比較鍾意d青瓜霖小小, 如果你鍾意食青瓜係爽係d的話, 就唔好煮太耐了。

沒有留言:

關注我的相關連結: