.

2007年8月16日星期四

豆腐雞蓉煎餅


我未淋汁上去時, 煎好個樣勁似豆腐? 燴番個汁反而覺得佢似豬扒多d, 不過口感真係唔錯,

我唔話你知材料, 單睇個樣你哋會估係乜呢? 其實佢唔只豆腐咁簡單, 我加咗攪碎雞肉係裡面的,

呢個餸最啱d唔食豆腐的朋友仔, 等佢哋從中可以吸收到豆腐的營養, 又唔會比佢哋發現有豆腐係裡面,

真係要出動呢個 "豆腐雞蓉煎餅" 先得喇!

材料: 維他山水豆腐 (1盒) + 攪碎雞肉 (約$9) + 雞蛋 (1隻)

醃料: 鹽 (少許) + 胡椒粉 (少許) + 芥末 (1茶匙) + 麻油 (少許) + 水 (2-3湯匙) + 豆粉 (1茶匙)

汁料: 茄汁 (2湯匙) + 雞醬 (1湯匙) + 豉油 (1茶匙) + 水 (約5湯匙)

做法:

1) 用煮餸用的紗布將豆腐渣出多餘水份, 變成蓉, 備用

2) 將醃料加入雞肉內攪勻 (約醃半小時), 備用

3) 將豆腐, 雞肉及蛋汁撈勻後, 放雪櫃雪最少30分鐘

4) 取出豆腐料, 整成小圓餅,

5) 燒熱油, 下豆腐餅落鑊煎至金黃, 盛起備用,

6) 將汁料倒入鑊煮滾後, 倒回豆腐餅落鑊煮多一陣, 即可關火。

小心得:

今次我整得比較急, 乜材料都唔記得落, 其實仲可以加入冬菇粒, 粟米粒, 蔥粒等材料加入豆腐煎餅內,

等顏色, 口感都好d。 唔想用雞肉, 都可以用其它材料代替, 如鯪魚肉, 蝦膠等都可以。

豆腐煎餅可以就咁點醬食 / 好似我今日呢個煮法都可以。


沒有留言:

關注我的相關連結: