.

2007年8月17日星期五

什菌雪耳蒸蛋


我覺得我影到好似個月亮咁黃呀(技術問題) ! 我今日蒸呢個水蛋同我哋平時d唔同,


材料唔同, 用的調味料都唔同, 呢個我係電視到學番嚟的, 不過佢用的部份材料我就改咗d,


好似佢要木魚清湯, 我就改用雞粉開的雞湯代替,


第一次整呢個 "什菌雪耳蒸蛋" , 味道都幾特別, 不防試下。



材料: 3隻雞蛋 + 雞湯(400ml) + 雪耳(半球) + 蟹柳(2條) + 本菇(少許) + 冬菇(少許)


雞湯: 用1茶匙雞粉 + 400ml熟水


調味料: 淡口豉油 (1茶匙) + 味淋 (1湯匙) + 日式料理酒 (1湯匙)



做法:


1) 先打勻雞蛋後, 加入調味料攪勻, 備用


2) 將雪耳浸軟後, 放入已加薑的滾水中汆一汆水, 拿起瀝乾水份, 備用


3) 本菇清洗後, 分一小束 冬菇浸軟切片及將蟹柳切片, 全部備用


4) 將所有材料放入碗內, 用隔網過濾蛋汁後, 倒入碗內,


5) 放入己水滾之鑊內, 用中火蒸10分鐘, 關火即可。



食譜改編自: TVB - 都市閒情



~~ 雪耳都有2種, 一種係煮完會淋身及有膠質, 而另一款爽口的。我今次就用咗爽口個種 ~~


~~ 食的時候, 覺得還不夠味, 可淋豉油係面 ~~



沒有留言:

關注我的相關連結: