.

2007年10月1日星期一

"千両"......我終於食到喇


其實 千両 呢間壽司店我早排去太古城時都見過, 但人太多我無去到食,

今日我同蝦子餅去到店門前, 見唔係太多人等, 我哋就決定試下佢係咪咁好食,

食物質素真的唔錯呢, 正如Mm & Jj 所講樣樣都好滿意,

價錢都係貴"元氣壽司"少少(仲可以接受), 不過就款式少了一點及地方太細了。

我想我自呢餐之後, 會少去咗"元氣壽司店", 而去千両多d (x綠壽司我無去好耐),

除非你無去過千両食, 因去完之後你會比較邊間好d囉!

不過我今日發現一樣嘢, 就係佢竟然用元氣個包鰻魚醬汁,

點解咁講........

因為個包醬汁寫住元氣壽司囉, 唔知千両同元氣係咪同一公司呢?

想睇相片, 請看引用............ (Mm & Jj 要麻煩你了)

沒有留言:

關注我的相關連結: