.

2008年3月20日星期四

08 香港花卉展

前日去咗睇花展, 部份花已經有d謝謝哋, 不過我仍覺得今年d花整得靚過已前好多, 而且每個地區(十八區)都會整一個主題嚟參展, 真係好靚的, 有時間可以去睇睇!

沒有留言:

關注我的相關連結: