.
2008年3月20日星期四
08 香港花卉展
前日去咗睇花展, 部份花已經有d謝謝哋, 不過我仍覺得今年d花整得靚過已前好多, 而且每個地區(十八區)都會整一個主題嚟參展, 真係好靚的, 有時間可以去睇睇!
沒有留言:
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
關注我的相關連結:
沒有留言:
發佈留言