望住d雪藏蝦都唔知整咩好, 唔想唸了, 快快手炒完食飯就算,
就整咗呢個"滑蛋炒蝦仁" , 整完呢餐之後, 我要做2個星期無飯主
婦了, 因為我要上堂, 仲要返朝九晚六, 星期六都要返半日, 真係
同返工無咩分別! 希望佢有嘢學啦!
材料:
雪藏蝦仁 (約15-20隻) + 蛋 (3隻) + 蔥 (切粒, 少許) + 花奶 (約蛋汁1/3)
做法:
1) 將蛋打勻後, 加入花奶, 少許鹽, 再略為打勻, 備用
2) 將雪藏蝦仁解凍及清洗, 用胡椒粉及少許鹽略醃, 備用,
3) 用少許油炒香蝦仁一會, 再倒入蛋汁快手炒至差唔多熟, 加入蔥粒炒至蛋熟, 即可上碟
p.s.: 我d雪蝦係jusco 買的(係越南蝦嚟的), 賣比我個sales 話唔使汆水的, 只用胡椒粉及少許鹽醃就可以, 其它地方買的雪蝦可能要汆一汆水先會無咁腥。










沒有留言:
發佈留言