.

2008年5月12日星期一

生日雖然未到, 但.....

雖然我生日仲有1個多月, 但我就已經收到我份生日禮物lu, 仲用緊呢!



話說我同老公行街時, 去到百x匯時, 佢突然話不如買部相機送比我, 作為生日禮物喎! 真係好鍾意呢份禮物呀! 多謝老公




為什麼會買casio, 係因為我用開個部係casio, 而我又唔想重新學過d function, 功能比之前加多咗好多, 而呢部機又係最簿, 仲係原裝日本製造, 加上隻色我好鍾意呀!


而家係百x匯買仲送好多嘢, 又有腳架, LCD保護貼, 後備電池, 皮套, 4G SD Card, 仲有百x匯送的hello kitty 禮品呀!


沒有留言:

關注我的相關連結: