行完"府中站" 後, 見時間還早, 就決定坐車去"陽明山" 行下, 原來係公車總站仲要行成約半小時才到"陽明山大門口" 今日都可以話係最健康的一天了, 吸大自然的空氣, 不過就好累了!
回程坐番公車去台北車站, 到達台北車站都差唔多6:00了, 肚餓餓哋, 見到呢間賣韓國飯卷的店好多人買, 我哋又去買嚟試下, 只要拿起中間的膠紙, 紫菜就可以黏住D飯了, 好方便, 又大條, 又好味的, 不過係D飯無咁黏! (推介試下)
見到呢個葡撻, 你哋可能問有咩特別呀! 其實呢款葡撻香港未有呢款口味的, 佢就係"沖繩黑糖麻糬蛋撻" 撻中間有黑糖及麻糬的, 係咪要介紹下呢!
途經一間賣生煎飽的店, 買咗2個包食, 好多汁的, 好好味, 見到記得買番個嚟食呀!
呢間賣"胡椒餅" 的店叫"福州世祖"好出名的, 所以都好多人下, 我哋都買咗2個嚟食, 我老公話好味過淡水個間, 佢D胡椒餅好多汁的! (推介試下)
Day 5 ..................完!
沒有留言:
發佈留言