.

2008年5月13日星期二

Day 5 台北之旅 ♡part 1♡

今日我哋行程好隨意的, 見總統府係我住的飯店附近, 就打算去參觀, 行行下見到呢間"國軍歷史文物館" 就行入去睇下喇! (免費入場的), 睇下以前打仗用的武器及歷史
嚟到總統府, 點知過咗參觀時間, 無得入去睇, 外面又落雨, 為有係外面影幾張相後去另一個地方
坐MTR 去到台北站, 我話不如坐下高鐵, 感受下都好嘛! 所以我哋去最近個站, 就係板橋站, 好快, 8分鐘到就到, 不過去到原來乜都無, 無嘢睇的!
最後, 坐番MTR 去"府中站" 都有D嘢睇及嘢食的哋方
呢間"鮮芋仙" 味道無我食開個間咁好食! 呢度都有間誠品店的!

.................待續!

沒有留言:

關注我的相關連結: