.

2008年5月17日星期六

木糠布甸


今日終於整咗喇! 其實真係好容易整的, 但可能要我攞部機出嚟, 我無咁嘅動力去攞, 所以拖到而家至整囉! 由於我屋企無可可粉, 所以只用了馬利餅碎就算, 我發覺食落似雪糕多d囉, 不過都好好味。




[4人份量]


材料: 淡忌廉 (400ml) + 煉奶 (4湯匙) + 嘉頓馬利餅 (一條)

做法:



1) 首先馬利餅用木棍壓碎或用機磨碎備用
2) 將淡忌廉打至少許企身,再加入煉奶打至企身
3) 先將餅碎灑一層在杯底,加一層淡忌廉,再加一層可可粉餅碎,如是者遂層加入至滿,到表面層要洒上餅碎
4) 放入雪櫃雪三小時或可放入冰箱雪至硬身


沒有留言:

關注我的相關連結: