.
2008年5月14日星期三
Day 6 台北之旅 ♡part 2♡
行完3個站的地下街, 肚仔餓, 我哋決定返飯店附近食, 再返飯店坐車去機場都近d嘛! 我哋選咗去"蛋蛋屋" 仲有下午茶優惠呀!
我哋叫咗個鰻魚蛋飯及可樂餅蛋包飯, 好好味呀!
仲有甜品, 都好好味, 而且價錢都唔係好貴的(可能下午茶時段啩)
食飽飽係附近行多一陣, 見到呢個好似"元華" 的道士, 話四年後由唔知邊個做總統喎!真係乜人都有!
最後係"老天祿" 買鴨舌"
沒有留言:
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
關注我的相關連結:
沒有留言:
發佈留言