.
2008年5月14日星期三
Day 6 台北之旅 ♡part1♡
轉眼玩到最後一天了, 真係想留耐d, 食過早餐後就行去距離我哋好近的"紅樓" 睇下, 平日真係無乜人的, 想多d嘢睇, 建議星期六,日嚟會多d活動睇的。
我哋搭MTR 去咗"雙連站" 行,
原來呢度都有間"三越"的, 仲有"Hands Tailung"
行完街上面, 我哋就走入地下街行(由雙連站可以行到台北車站的地下街的) 我哋行完都有d腳軟, 好在有櫈坐。
有好多書店的, 行到中山地下街, 又繼續行
................待續!
沒有留言:
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
關注我的相關連結:
沒有留言:
發佈留言