.

2008年6月27日星期五

再試另一飲品.........菠蘿綠茶



本來無咁快想試呢支飲品的, 見到"橄欖" 話


佢朋友飲咗後有一種初戀嘅味道,


我二話不說就同大少講, 不如我哋


試下飲呢支飲品, 飲咗會唔會憶起初戀嘅味道,


聞落有一陣淡香菠蘿味, 仲會聞到綠茶味,


清清淡淡的, 感覺唔錯, 飲落唔會好甜,


可能綠茶將菠蘿的甜味減淡咗, 味道清清哋都唔錯的!


置於有無初戀嘅味道, 就真係因人而疑了,


如果真的要用飲品來比喻初戀的感覺(你哋又會點揀呢?),


我會用"蘋果苦瓜"來形容我的初戀感覺,


所以"橄欖"的朋友, 初戀一定好甜蜜的!


沒有留言:

關注我的相關連結: