本來無咁快想試呢支飲品的, 見到"橄欖" 話
佢朋友飲咗後有一種初戀嘅味道,
我二話不說就同大少講, 不如我哋
試下飲呢支飲品, 飲咗會唔會憶起初戀嘅味道,
聞落有一陣淡香菠蘿味, 仲會聞到綠茶味,
清清淡淡的, 感覺唔錯, 飲落唔會好甜,
可能綠茶將菠蘿的甜味減淡咗, 味道清清哋都唔錯的!
置於有無初戀嘅味道, 就真係因人而疑了,
如果真的要用飲品來比喻初戀的感覺(你哋又會點揀呢?),
我會用"蘋果苦瓜"來形容我的初戀感覺,
所以"橄欖"的朋友, 初戀一定好甜蜜的!
發佈留言
沒有留言:
發佈留言