.

2009年4月27日星期一

起碼拉阿爸@演藝學院




其實睇呢個話劇都已經係13/4 嘅事,  不過到而家先post 出來, 真的不
要見怪
,講番點解會咁有雅興去睇話, 其實我好少睇的, 因d票

唔平, 一張都要三,四百一張, 食個自助餐都得lu,  而呢2張票點嚟........咪就
係我玩遊戲得到的, 既然奬品係話劇票2張, 加上又係假期, 無理由唔去架,
我開頭話比大少知要去睇話劇, 佢第一句就話....唔去, 無興趣, 我無咩藝
術細胞等等........去推我, 我為有引誘佢, 應該好好睇, 你又未去過, 不如要
見識下都好.........等等等字句, 最後當然去咗睇啦! 足足睇咗3個鐘, 我覺得
開頭唔錯的, 係結尾好像唔係好完滿咁囉!

不過睇完呢次之後, 大少未必肯再陪我睇lu, 皆因佢都係話我無咩藝術細胞,
唔識欣賞!


(每個座位都放有一本劇照介紹, 故事大剛等...場刋)



離開時, 仲送咗張, 劇入面所用的道具錢給每位客人留念!


沒有留言:

關注我的相關連結: