.

2009年5月22日星期五

Laneige beauty bloggers gathering [Review篇]

係上個星期晚我出席了Laneige beauty bloggers gathering 是次活動比較特別, 只邀請共 20 位的Beauty Bloggers 出席, 而沒有邀請傳媒/ beauty editors 參與!

我都係第一次參加這些活動, 真的有點驚(始終未嚟過, 又唔知入到去會係點) 而我有幸抽到出席事次活動真係要多謝Meling! 到達活動場地, 可能我早到關係, 入到活動場地只見場地工作人員, meling及lovebeauty, 職員更準備了飲料及cake招待我們, 更說可以除便拍照! 因活動還未開始, 我更係不段係度拍照啦!




活動開始時, Laneige 主辦單位的代表講解今次活動所介紹的產品 ~




更可即場試用全新White Plus Renew 雪漾亮白粉底系列和抗晒防護系列產品,




當聽完 product briefing 後, 就到Make up Artist Angus 為我們作化妝示範給大家睇, 怎樣使用全新White Plus Renew 雪漾亮白粉底系列和抗晒防護系列。




由base 開始,每使用一種Laneige產品, Angus 都會詳細講解點用, 注意d咩, 使用方法及我們有問題發問它都會一一回答! 十分好人!



Angus 示範搽胭脂技巧 及 搽眼影步驟





化妝示範完成各後, 各人更不斷向Angus 發問好多有關化妝問題, 個該才知道自己原來用唔同的產品就要配合唔同的方法上妝, 才能得到更佳效果, 真的令我獲益良多!



(左圖) model 未化妝前樣貌 (右圖) model 完成化妝後樣貌



..................待續!

沒有留言:

關注我的相關連結: