.

2009年5月19日星期二

Koji ~ 睫毛夾



我都覺自已好好彩, 昨日我行sasa 時除了買咗"肌美精" - cleaning jell 外, 就係比我找到呢個睫毛夾, (價錢係$118), 上次行時都見唔到的, 今日就比我找到, 其實呢個睫毛夾比erica 話好用之後, 已經斷貨一段時間, 唔知係咪心理問題呢, 越係無, 就越想得到, 就係咁就好多人想得到它(包括我)!

 

如要買此睫毛夾的話, 真係要多行數間sasa 睇至得了, 如你有sasa card 的話, 仲可再有95折( erica 個度賣緊$120, 而家無貨, 待番),  等我得閒試下係咁真係咁好用先!

 


 


 


想開theZtyle 的blog 友仔, 幫幫手click 入去幫幫忙!!

沒有留言:

關注我的相關連結: