.

2009年5月18日星期一

Kanebo ~ 肌美精卸妝潔面啫喱

其實我好少用啫喱來缷妝的, 今早見”小砂” 呢支肌美精cleaning jell 個包裝好靚, 咁啱行街見到間sasa 就入去行個圈, 比我見到呢支肌美精, 仲要係得番1支(個刻諗我唔買會唔會後每呢, haha), 再望個包裝d日文寫係缷妝啫喱及可去皮膚角質層而令皮膚通透(價錢$28) 見唔算貴, 就購入了!


回到家初試係手(乾手) 塗上cleaning jell 推開感覺有d粒粒, 但眼就見唔到, 推推下就好似溶晒咁, 我再沾少許水係面打圈推, 才知它不會起泡的, 但就好似cleaning oil 咁變為奶白色, 沖乾淨水後, 皮膚摸上去初時有少少油感(只係輕微) 抺乾後再摸下手背就覺得隻左手滑過隻右手! 第一次給我感覺都幾好用, 暫時post 咁多先, 等我下次再詳細d 試下佢缷妝效能先!!


 



 


 


產品簡介:  佳麗寶 (Kanebo) 肌美精 (Hadabisei) 卸妝潔面啫喱,能徹底清潔彩妝化妝品及毛孔內的老化角質和污垢,迅速讓肌膚回復清爽潔淨。

保濕成份:“Silk Extract”及美白精華發揮滋養功效,讓肌膚保持潤澤。產品不含香料及人造色素。

使用方法:  在面上以打圈手勢塗抹適量潔面啫喱 (使用前無需用水沾濕面部),然後用水洗淨。

原產地: 日本

適合膚質: 任何皮膚


 


相關資料: 肌美精


 


 


 

沒有留言:

關注我的相關連結: