.

2009年5月12日星期二

[雷品] Shills BB Cream & 遮瑕膏




又一次敗在網上購買了, 今次敗的是"SHILLS - BB Cream & 遮瑕膏", 其實我第一

次見到"SKILLS"這個牌子係在銅鑼灣咁店舖, 但當時我未好認識這牌子, 所以回

家後上網找找看, 發覺原來佢在台灣好hit 的, 再在yahoo 拍賣search下, 嘩, 原來係

我無知, 原來已有好多人識, 更在女人我最大節目中介紹過, 今次買這2件產品唔

係好貴(加起都不用$90), 所以就敗了回來!



但試用之後, 以這個價錢買 bb cream 搽在臉上都可以接受的, 而遮瑕膏就

真的一點都不遮瑕, 搽跟未搽都是差不多, 雖然價錢平宜, 但都要給我列入黑名單,

買了這支bb cream 之後, 我發現(包括呢支)已經有4支bb cream, 更應承大家會作個

試用分享, 不用心急, 我係上等人嘛, 講咗就會做, 你們看到這編網誌之後, 我會馬

上對我手上的bb cream 作一個大比併, 等大家看完之後才決定買那一種喔!

沒有留言:

關注我的相關連結: