.

2008年6月24日星期二

蘋果苦瓜你飲過味................


天氣實在太熱了, 好缺水呀! 我就走咗去OK 便利店諗住買嘢飲, 見到道地出咗2款限定版飲品, 分別係"蘋果苦瓜" & "菠蘿綠茶", 好想試下個蘋果苦瓜究竟會係咩味, 飲第一口之後我有D後悔, 好大陣草青味, 蘋果味聞就覺, 飲就唔多覺, 苦瓜味就淡淡的, 早知買"菠蘿綠茶" 一定無死, 下次買嚟試下先!


沒有留言:

關注我的相關連結: