.

2009年5月7日星期四

豚組@銅鑼灣

早前去了試這間叫 "豚組" 日本料理, 無論價錢, 食物都跟我之前食吉列豬扒專門店差不多, 但這間菜式好像多過"吉列豬扒專門店"的, 它跟"吉列"不同地方是,這間店可以訂座的, 不知是因為平日去食的關係, 不是有太多人站在門口等位子, 這間的服務員我覺得它服務周到, 全晚我食得好舒服, 好寧靜, 我比較喜歡這種環境! 我個人覺得這方面好過"吉列豬扒專門店" 那間, 但如果你只喜歡食"吉列豬扒"餐的話,都係去"吉列豬扒專門店" 好一點, 它所弄的豬扒是最出色的, 但其它餐/菜式, 我會選"豚組", 因為它其它食物都一樣好食及環境舒服!






(都係自己磨芝麻, 但服務員都會先講解D醬料點用......直得讚)






(吉列豬扒餐)



(呢個係泡菜可樂餅)



(吉列芝土雞卷....唔係好記得個全名)





地址如下:

沒有留言:

關注我的相關連結: