.

2009年3月30日星期一

純薑粉




有次睇到 meling 有編網誌係講薑粉, 經 一講, 我心思思都想買罐試下

不過唔係我而家買的牌子, 早前行街時, 比我係永安見到純薑粉(係台灣出架),

見價錢都係$32到, 又唔使特登再去找Ling Lee workshop售賣店舖, 都好啦,

買嚟試下先, 應該都唔差啩! 一番到屋企就沖杯嚟飲, 先用咗半茶匙沖一杯

嚟飲, d薑味就已經好勁, 好辣, 下次都係用1/4茶匙就夠了, 唔知可唔可以整薑

汁燉奶呢? 等我有機會試下先! 除可加入飲品外, 更可加入水中用嚟浸浴/腳,

貪方便的我, 覺得用薑粉方便過用新鮮薑, 啱晒d新潮大肚婆坐月用!



同場加影另一產品:

迷你小鳯酥, 估唔到好好味的! 一定要再去買多盒




而呢盒冬瓜茶, 就留番大熱天時沖嚟飲就可以消暑解渴了, 唔使成日都只煲冬瓜湯飲!


沒有留言:

關注我的相關連結: