.

2009年3月31日星期二

Sukin night cream [附用後感]





早前睇到本雜誌同呢隻牌子的night cream 做測試, 補水及鎖水得分都算高,
而且比起盒olay super cream 及 laneige hydra solution cream 補水及鎖水都高,


而且見價錢都係百多元, 唔算好貴, 就買嚟試下,  個sales 話個night cream 賣斷市咗
一段時間, 剛番貨, 我試上手真係好潤下, moisturiser 就比較爽, 而且呢個牌子係全
天然有機, 不含人造香料及苯甲酸酯等, 本上想買支moisturiser, 但無理由唔買佢
個皇牌產品night cream 嘛, 但又唔想買咁多支, 係度諗緊之制, 個sales 話買多件
產品可送多支moisturiser, 我就買咗支toner (呢d 成日要用好快消耗), 咁樣我就可
以試到支細moisturiser 了!  呢排敗家了不少, 再買的話, 大少會變咗黑白天鵝
了(日鵝夜鵝)!


[補回用後]
先講我的皮膚性質先, 我是混合性偏油,
night cream ~ 質感比較厚及杰身, 比較難推開, 而家天氣用會覺好lup, 冬天/乾性皮膚人士用會較為合適, 滋潤都算足夠的, 但唔可以話佢好保濕!
moisturiser ~ 質感似lotion, 搽上面都算清爽, 啱而家天氣晚上用, 早上用搽完不外好快就會覺lup, 而且用量不能太多!   >>>>  (後話) 由於我呢支係送的關係, 所以唔係泵裝, 而係按蓋式, 但面霜質感雖然似lotion, 但好難倒出來用的, 而且可能它是天然關係, 用到咁上下就會發現lotion 中帶有霉菌, 用用下都唔敢再用!
toner ~ 質感水狀, 用噴咀噴出使用, 聞落唔係有太香的玫瑰花+洋甘菊香味, 而且當使用時(已閉上眼) 對眼都會感覺有少許那眼, 而流眼水, 過了一會就無事!

[總結]
3件產品用完不是雜誌所講的咁好用, 而且效果唔係太顯著, 只覺得lup, 比較啱冬天/ 乾性皮膚人士使用。

沒有留言:

關注我的相關連結: