.

2009年3月31日星期二

聞到好想食的面膜.....我的美麗日記

以前要買"我的美麗日記"面膜要去到台灣先可以買嚟試 or 搭朋友去台灣時代為購入, 而家香港終於可以買到, 係個價錢貴了點, 不過就方便好多鍾意用"我的美麗日記" 用家了, 早前我就買咗盒季節限定版- 巧克力多酚面膜, 打開包裝紙就聞到好香的朱古力味, 敷完個刻覺得皮膚唔錯, 由於呢隻mask 係唔使再清洗的, 通
常唔使洗面膜對我嚟講, 我會覺得lup lup 哋, 怛呢隻就唔唔, 都算清爽的, 不過第二朝洗完面就還完番lu, 夏天用補水及滋潤度還可接受的, 但冬天用就會差一點了感覺無咁潤, 另一個角度看, 佢價錢都算平的, 每片都係幾蚊, 日日用都唔覺好肉赤!

(外盒包裝)


(面膜包裝)

沒有留言:

關注我的相關連結: